موقف غريب والله

كنا في المدرسة وكان يوم حر جدا جدا جدا اكتر مما تتصوروا

أنا موجها كلامي لمشرفة الباص المسيحية : بتاكلي ايه والنبي انا هموت م الجوع والاكل خلص والفلوس

المشرفة : ساندوتش مربى خدو انا مش قادرة اكملو اصلا


أنا : جه ف وقته مع اني مش بحب المربى وضحكة عالية

مدرس الدراسات الاجتماعية : بتاكل ايه ياد؟ كنا كلنا بجد مفجوعين هع هع هع

انا : مربى تاخد؟


المدرس : جبتو منين مش اكلك خلص منا فتشتك ... بيهزر


أنا : من مس فلانة المشرفة


الاستاذ : يع انتا ازاي بتاكل يا بني السندوتش دا ارميه 

أنا : ليه بس ؟

الاستاذ : دي مسيحية


أنا : فيها ايه؟


الاستاذ : حرام جدا


انا استغربت وقلتله لا عادي مفيهاش حاجة قاللي براحتك وانا مالي انشالله تولع


بجد انا مكنتش مصدق اللي بسمهوا


فيه ناس كدا؟ لا والانيل انو بيقوللي دا حرام يا احمد وانتا مين قال لحضرتك ان دا حرام؟ مفتي الجمهورية انتا؟

لا تعليـــقٌ هسبهولكوا انتوا :)
























Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment